Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/6083
Title: مساهمة الإشهار في تعزيز ولاء المستهلك للمتوجات الغذائية
Other Titles: دراسة مقارنة بين مؤسسة "عمر بن عمر" بالجزائر ومؤسسة "رندة" بتونس للعجائن-
Authors: مكاسي نشوة, قروي سارة، بوهالي كريمة
Keywords: الإشهار،المستهلك،المنتوجات الغذائية
Issue Date: 2019
URI: http://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/6083
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة المكتبة(3).pdf2,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.