Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/6083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمكاسي نشوة, قروي سارة، بوهالي كريمة-
dc.date.accessioned2019-11-25T09:07:33Z-
dc.date.available2019-11-25T09:07:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/6083-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالإشهار،المستهلك،المنتوجات الغذائيةen_US
dc.titleمساهمة الإشهار في تعزيز ولاء المستهلك للمتوجات الغذائيةen_US
dc.title.alternativeدراسة مقارنة بين مؤسسة "عمر بن عمر" بالجزائر ومؤسسة "رندة" بتونس للعجائن-en_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة المكتبة(3).pdf2,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.