Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9260
Title: المؤثرون على مواقع التواصل الإجتماعي وآليات تضمينهم في الإستراتيجية الإتصالية التسويقية
Other Titles: دراسة تحليلية في الدوافع و العلاقة بين المؤسسات المعانة ومؤثري الأنستغرام
Authors: سوالمية بسمة, بن سعيد نور الهدى ،حفياني شيماء
Keywords: المؤثرون،مواقع،التواصل،الإستراتيجية،الإتصال،التسويق
Issue Date: 2020
URI: http://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9260
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المؤثرون_الجدد_عبر_الأنستغرام.pdf7,6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.