Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9235
Title: أثر الإشهار التلفزيوني المخادع على السلوك الشرائي للمستهلك القالمي
Other Titles: دراسة ميدانية للإشهار التلفزيوني لمنتج ISIS PRIL
Authors: جوادي جميل, بومعزة زكرياء
Keywords: المستهلك ، السلوك الشرائي للمستهلك ، الخداع التسويقي ، الإشهار التلفزيوني المخادع ، الإشهار التلفزيوني
Issue Date: 2015
URI: http://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9235
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-380.097.pdf47,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.