Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجوادي جميل, بومعزة زكرياء-
dc.date.accessioned2020-11-09T09:37:58Z-
dc.date.available2020-11-09T09:37:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9235-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالمستهلك ، السلوك الشرائي للمستهلك ، الخداع التسويقي ، الإشهار التلفزيوني المخادع ، الإشهار التلفزيونيen_US
dc.titleأثر الإشهار التلفزيوني المخادع على السلوك الشرائي للمستهلك القالميen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية للإشهار التلفزيوني لمنتج ISIS PRILen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-380.097.pdf47,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.