Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/3728
Title: دور تكنولوجيا المعلومات في الذكاء التسويقي
Other Titles: دراسة حالة مؤسسة إتصالات الجزائر- قالمة-
Authors: بن الشيخ إكرام, شماخ سلمى
Keywords: تكنولوجيا المعلومات-الذكاء التسويقي-المتطلبات الفنية و الإقتصادية-الزبون-المنافسين-إتصالات الجزائر
Issue Date: 2019
Abstract: الملخص:أنظر الصفحة الأخيرة.
URI: http://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/3728
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.223.pdf5,56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.