Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/3728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن الشيخ إكرام, شماخ سلمى-
dc.date.accessioned2019-07-22T10:03:26Z-
dc.date.available2019-07-22T10:03:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/3728-
dc.description.abstractالملخص:أنظر الصفحة الأخيرة.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectتكنولوجيا المعلومات-الذكاء التسويقي-المتطلبات الفنية و الإقتصادية-الزبون-المنافسين-إتصالات الجزائرen_US
dc.titleدور تكنولوجيا المعلومات في الذكاء التسويقيen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة مؤسسة إتصالات الجزائر- قالمة-en_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.223.pdf5,56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.