Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/12110
Title: دور مواقع التواصل الإجتماعي في الإستراتيجية الإتصالية لدى الوكالات السياحية
Other Titles: "دراسة حالة لوكالة كوزي كومباين للسياحة والأسفار
Authors: OTMANI ABDERAHMANE , OUMEDDOUR FAYSSAL MOHAMMED NADHIR
Keywords: مواقع التواصل الاجتماعي، الإستراتيجية الاتصالية، الوكالات السياحية، الإعلان الالكتروني، العلاقات العامة، ترقية المبيعات، البيع الشخصي
Issue Date: 2021
URI: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/12110
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OTMANI_ABDERRAHMANE_F2.pdf7,92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.