Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/11914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMESSADIA FATIMA ZAHRA , DEBECHE CHAIMA-
dc.date.accessioned2022-02-28T13:31:34Z-
dc.date.available2022-02-28T13:31:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/11914-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق، السياحة، التسويق السياحي، الخدمات السياحية، التسويق الالكترونيen_US
dc.titleدور التسويق الالكتروني في تطوير الخدمة السياحية.en_US
dc.title.alternativeدراسة حالة لوكالة السياحة و الأسفار – إعتدالen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MESSADIA_FATIMA ZAHRA_F2_Sciences Commerciales.pdf2,71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.