Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرزقي بسمة, بداوي هدى،ظافري عفاف-
dc.date.accessioned2020-12-29T09:09:51Z-
dc.date.available2020-12-29T09:09:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9652-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتكنولوجيا،المعلومات،المبيعات،المؤسسةen_US
dc.titleدور تكنولوجيا المعلومات في ترقية المبيعات في المؤسسة الخدميةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة وكالة موبيليس-قالمةen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
070344.pdf57,29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.