Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرهدون يوسف, بشطلي لمياء،عياش لبنى-
dc.date.accessioned2020-12-29T08:07:35Z-
dc.date.available2020-12-29T08:07:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9641-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق،الجودة،الخدمة،السياحةen_US
dc.titleتأثير التسويق الإلكثروني على جودة الخدمة السياحيةen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية لوكالة السياحة و الأسفار-يوبي-عنابةen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
070.342.pdf46,88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.