Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبلهادي زينب, رايس أسامة-
dc.date.accessioned2020-12-28T09:35:21Z-
dc.date.available2020-12-28T09:35:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9624-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق ، التسويق الإبتكاري ، الخدمة المصرفيةen_US
dc.titleدور التسويق الإبتكاري في تطوير الخدمات المصرفيةen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية ببنك الفلاحة والتنمية الريفية BADRen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.125.pdf62,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.