Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشنتة, أحلام-
dc.date.accessioned2020-12-28T07:40:47Z-
dc.date.available2020-12-28T07:40:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9622-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالرقابة التسويقية ، الأنظمة الداعمة للرقابة ، أدوات الرقابة ، الأنشطة التسويقيةen_US
dc.titleالرقابة التسويقية وأهميتها في المؤسسةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة لوحدة المنظفات ومواد الصيانة " وحدة العوينات"en_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.123.pdf35,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.