Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorفرداس, أسماء-
dc.date.accessioned2020-12-24T08:49:58Z-
dc.date.available2020-12-24T08:49:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9592-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق ، الخدمات البنكية ، الجودةen_US
dc.titleتأثير جودة الخدمة البنكية على ولاء الزبونen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة زبائن البنك الوطني الجزائري BNA ، قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.088.pdf59,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.