Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبومعزة حليمة, قواسمية سلاف-
dc.date.accessioned2020-12-23T09:40:37Z-
dc.date.available2020-12-23T09:40:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9587-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالترويج ، الترويج المصرفي ، التسويق البنكيen_US
dc.titleدور الترويج في تفعيل صورة البنكen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية لبنك الفلاحة والتنمية الريفية ، BADR، وكالة قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.085.pdf46,61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.