Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزدوري أمينة, درغال مفيدة-
dc.date.accessioned2020-12-22T09:37:04Z-
dc.date.available2020-12-22T09:37:04Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9577-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالجودة الشاملة ، التنافسية ، المؤسسة الخدميةen_US
dc.titleإدارة الجودة الشاملة كمدخل لتعزيز التنافسية في المؤسسة الخدميةen_US
dc.title.alternativeدراسة تطبيقية في مؤسسة اتصالات الجزائر، الوكالة التجارية قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.069.pdf72,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.