Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9568
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمخانشة حسناء, مزهودي مهدي-
dc.date.accessioned2020-12-21T09:01:16Z-
dc.date.available2020-12-21T09:01:16Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9568-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالترويج ، الإستراتيجية التسويقية ، التسويقen_US
dc.titleمدى فعالية سياسة الترويج في تفعيل الإستراتيجية التسويقيةen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية لبنك الفلاحة والتنمية الريفية ، وكالة قالمة - BADRen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.067.pdf33,46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.