Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorلكحل أمال, شعابنية علي-
dc.date.accessioned2020-12-20T08:30:43Z-
dc.date.available2020-12-20T08:30:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9560-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق الأخضر ، التنمية المستدامة ،المسؤولية الإجتماعية ، البيئة ، المؤسسات الإقتصاديةen_US
dc.titleدور التسويق الأخضر في تحقيق التنمية المستدامة من خلال المسؤولية الإجتماعية والبيئية للمؤسسات الإقتصاديةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة مؤسستي " آرسيلور ميتال وعمر بن عمر "en_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.057.pdf52,87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.