Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشرقي محمد ، برهموم عزالدين, دبابسية زهير-
dc.date.accessioned2020-12-20T08:09:21Z-
dc.date.available2020-12-20T08:09:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9559-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالعلاقة مع الزبون ، رضا الزبائن ، البنكen_US
dc.titleإدارة العلاقة مع الزبون كأداة لتحسين صورة البنكen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة البنك الوطني الجزائري ، وكالة تبسة - 491en_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.056.pdf63,89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.