Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمعزاوي سفيان, يخلف ياسر-
dc.date.accessioned2020-12-20T07:54:05Z-
dc.date.available2020-12-20T07:54:05Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9558-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectسلوك المستهلك ، الإستراتيجية التسويقية ، التحليل الإستراتيجيen_US
dc.titleأثر سلوك المستهلك في صياغة الإستراتيجية التسويقيةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة مجمع أوراسكوم تيليكوم الجزائر (جازي)en_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.055.pdf69,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.