Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمعلالة دليلة ، مرعي وداد, درويش منى-
dc.date.accessioned2020-12-16T09:36:10Z-
dc.date.available2020-12-16T09:36:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9552-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectنظام المعلومات ، التسويق ، الإستراتيجية التسويقيةen_US
dc.titleدور نظام المعلومات التسويقي في تفعيل الإستراتيجية للمنظمةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة مؤسسة عمر بن عمرen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.048.pdf67,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.