Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorقرقوري ناجح ، مسيود عبد الرحمان, صنصري رمزي-
dc.date.accessioned2020-12-10T13:25:00Z-
dc.date.available2020-12-10T13:25:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9538-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالجودة ، رضا العميل ، الإستراتيجية التسويقيةen_US
dc.titleأهمية تعزيز الجودة في رفع رضا العميلen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة الخطوط الجوية الجزائريةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.038.pdf96,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.