Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorقتاتلية مريم ، كيرواني هبة, لكحل عياط دلال-
dc.date.accessioned2020-12-09T07:56:08Z-
dc.date.available2020-12-09T07:56:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9521-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالعلامة التجارية رأس مال العلامة التجارية ، استراتيجية العلامة التجاريةen_US
dc.titleدور العلامة التجارية في تحسين صورة المؤسسةen_US
dc.title.alternativeدراسة تويوتا الجزائر للسيارات ، فرع عنابةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.025.pdf96,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.