Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorقواجلية, بوهالي-
dc.date.accessioned2020-12-08T13:53:25Z-
dc.date.available2020-12-08T13:53:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9517-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالمبيعات ، إدارة المبيعات ، التسويق ، النشاط التسويقيen_US
dc.titleدور إدارة المبيعات في تفعيل النشاط التسويقيen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.022.pdf38,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.