Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنون, فاتح-
dc.date.accessioned2020-12-06T10:22:21Z-
dc.date.available2020-12-06T10:22:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9503-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالإستراتيجية التسويقية ، المبيعاتen_US
dc.titleالإستراتيجية التسويقية ودورها في رفع حجم المبيعاتen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية في مجمع عمر بن عمرen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.002.pdf28,6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.