Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخليفي, عائشة-
dc.date.accessioned2020-11-22T08:12:15Z-
dc.date.available2020-11-22T08:12:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9342-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالإعلان،الإلكثروني،السلوك،الإستهلاكen_US
dc.titleالإعلان الإلكثروني وتأثيره على السلوك الإستهلاكي لمستخدمي الأنترنتen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية في الجزائرen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
النهائيةمذكرة كاملة.............pdf2,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.