Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9274
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمساعد إكرام،درامنية سهام, عويسي خولة،سقالة هدى-
dc.date.accessioned2020-11-15T09:47:46Z-
dc.date.available2020-11-15T09:47:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9274-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالإشهار،الإذاعة،المستهلكen_US
dc.titleدور الإشهارالإداعي المحلي في التأثير على سلوك المستهلكen_US
dc.title.alternativeدراسة تحليلية على عينة من المجتع القالميen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.