Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزميتي وليد, بن حمدي محمد-
dc.date.accessioned2020-11-09T07:45:19Z-
dc.date.available2020-11-09T07:45:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9231-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectسلوك المستهلك ، التسعير ، قياس السعرen_US
dc.titleأثر استراتيجية التسعير على سلوك المستهلك في قطاع الهاتف النقال( جازي ، أوريدو ، موبيليس ، نموذجا )en_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-380.093.pdf50,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.