Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسعيدي, وردة-
dc.date.accessioned2020-10-25T08:58:53Z-
dc.date.available2020-10-25T08:58:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9190-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالترويج ، الزبون ، الرضا ، العلاقة مع الزبون ، الولاء القيمة.en_US
dc.titleأهمية الترويج في ترقية العلاقة مع الزبونen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة رونو الجزائر ، وكالة رونو قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-380.003.pdf99,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.