Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9188
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوساح فيفي, فوناس لمياء-
dc.date.accessioned2020-10-25T08:18:17Z-
dc.date.available2020-10-25T08:18:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9188-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالإشهار ، الحملات الإشهارية ، المبيعات ، سلوك المستهلكen_US
dc.titleتأثير تمويل الحملات الإشهارية على حجم المبيعاتen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة المديرية العملية للإتصالات ، قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-380.065.pdf48,99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.