Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorصوادقية, آمنة-
dc.date.accessioned2020-10-18T10:10:57Z-
dc.date.available2020-10-18T10:10:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9154-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق المصرفي ، الأداء ، المؤسسات المصرفيةen_US
dc.titleالمزيج التسويقي المصرفي ومدى تأثيره على أداء المؤسسات المصرفيةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفية ، وكالة قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-380.037.pdf30,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.