Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorثابتي إكرام ، بومعزة منال, رميشي صبرينة-
dc.date.accessioned2020-10-18T08:48:12Z-
dc.date.available2020-10-18T08:48:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9151-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectاستراتيجية التسويق ، التسويق المصرفي ، الخدمة المصرفيةen_US
dc.titleاستراتيجيات التسويق المصرفي وتحقيق رضا العملاءen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-380.035.pdf44,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.