Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/9052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمخانشة, مريم-
dc.date.accessioned2020-10-05T13:28:45Z-
dc.date.available2020-10-05T13:28:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9052-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectرجال البيع ، سلوك المستهلك ، الخزف الصحيen_US
dc.titleدور رجال البيع في التأثير على سلوك المستهلكen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة مؤسسة الخزف الصحي ETER ALGERIEen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-380.005.pdf66,52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.