Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدالي, سلمى-
dc.date.accessioned2019-01-29T10:52:04Z-
dc.date.available2019-01-29T10:52:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/864-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق الإبتكاري - الإبتكار في المنتج - الإبتكار في الترويج - الإبتكار في التوزيع - الميزة التنافسيةen_US
dc.titleدور التسويق الابتكاري في تعزيز الميزة التنافسيةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة مطاحن مرمورة - قالمة -en_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-658.190.pdf23,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.