Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/8579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعطية, إبراهيم-
dc.date.accessioned2020-09-08T13:43:00Z-
dc.date.available2020-09-08T13:43:00Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/8579-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق المصرفي ، التنافسية ، البنوكen_US
dc.titleدور التسويق المصرفي في زيادة القدرة التنافسية للبنوكen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفيةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-332.229.pdf84,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.