Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/8564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorيوسفي راضية, خالدي حنان-
dc.date.accessioned2020-09-08T09:09:22Z-
dc.date.available2020-09-08T09:09:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/8564-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق المصرفي ، التنافسية ، البنوكen_US
dc.titleالتسويق المصرفي كتوجه استراتيجي لزيادة تنافسية البنوكen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفية ، وكالة قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-332.220.pdf78,6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.