Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/8257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخروف, منيـــر-
dc.contributor.authorفريحة, ليندة-
dc.date.accessioned2020-06-29T10:03:38Z-
dc.date.available2020-06-29T10:03:38Z-
dc.date.issued2016-03-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/8257-
dc.language.isootheren_US
dc.titleإشكالية صياغة استراتيجية ترويجية للرفع من مستوى حركية السوق السياحي في الجزائرen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:العدد 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Article 6.pdf4,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.