Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/8209
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorلعريــط, بشيــر-
dc.contributor.authorمفتــوذ, ســارة-
dc.date.accessioned2020-06-29T08:59:58Z-
dc.date.available2020-06-29T08:59:58Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/8209-
dc.language.isootheren_US
dc.titleمدى تأثير البرنامج الإرشادي المعرفي السلوكي في التخفيف من حدة المشكلات الانفعالية لدى تلاميذ مرحلة الطفولة المتأخرة دراسة ميدانية ببعض مدارس التعليم الابتدائي لمدينة عنابة ــ الجزائرen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:العدد 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aricle 16.pdf5,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.