Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/8209
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | لعريــط, بشيــر | - |
dc.contributor.author | مفتــوذ, ســارة | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-29T08:59:58Z | - |
dc.date.available | 2020-06-29T08:59:58Z | - |
dc.date.issued | 2016-06 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/8209 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | مدى تأثير البرنامج الإرشادي المعرفي السلوكي في التخفيف من حدة المشكلات الانفعالية لدى تلاميذ مرحلة الطفولة المتأخرة دراسة ميدانية ببعض مدارس التعليم الابتدائي لمدينة عنابة ــ الجزائر | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | العدد 16 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Aricle 16.pdf | 5,22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.