Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/8209Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | لعريــط, بشيــر | - |
| dc.contributor.author | مفتــوذ, ســارة | - |
| dc.date.accessioned | 2020-06-29T08:59:58Z | - |
| dc.date.available | 2020-06-29T08:59:58Z | - |
| dc.date.issued | 2016-06 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/8209 | - |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.title | مدى تأثير البرنامج الإرشادي المعرفي السلوكي في التخفيف من حدة المشكلات الانفعالية لدى تلاميذ مرحلة الطفولة المتأخرة دراسة ميدانية ببعض مدارس التعليم الابتدائي لمدينة عنابة ــ الجزائر | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | العدد 16 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Aricle 16.pdf | 5,22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.