Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/8056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorغـروبة, سلمى-
dc.contributor.authorسطوطـاح, سميرة-
dc.date.accessioned2020-06-28T09:22:37Z-
dc.date.available2020-06-28T09:22:37Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/8056-
dc.language.isootheren_US
dc.titleتأثير مواقع التواصل الاجتماعي على الممارسة الإعلامية للقنوات التلفزيونية - دراسة تحليلية لبرامج قناة الشروق TVen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:العدد 22

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aricle 10-Selma Gherouba.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.