Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/8012Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | لحمــــري, أمينــــــة | - |
| dc.date.accessioned | 2020-06-28T08:18:26Z | - |
| dc.date.available | 2020-06-28T08:18:26Z | - |
| dc.date.issued | 2018-05 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/8012 | - |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.title | مدى معرفة معلمي المرحلة الابتدائية باضطراب بطء التعلم والفرق بينه وبين الاضطرابات المتداخلة معه - دراسة ميدانية على عينة من معلمي ولاية تلمسان - | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | العدد 23 - الجزء الثاني | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Aricle 14-Lahmri Amina.pdf | 1,31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.