Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/8005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعقون, عادل-
dc.contributor.authorبوقلقـول, الهادي-
dc.date.accessioned2020-06-28T08:10:24Z-
dc.date.available2020-06-28T08:10:24Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/8005-
dc.language.isootheren_US
dc.titleتسيير العلاقة مع الزبون كمصدر للميزة التنافسية مساهمة نظريةen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:العدد 23 - الجزء الثاني

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aricle 07-Agoune Adel et Boukalkoul Elhadi.pdf2,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.