Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/7980
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمسلتي, عامر-
dc.contributor.authorلرباع, الهادي-
dc.date.accessioned2020-06-25T09:01:52Z-
dc.date.available2020-06-25T09:01:52Z-
dc.date.issued2018-12-31-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/7980-
dc.language.isootheren_US
dc.titleالإعلان كخيار استراتيجي للتأثير على سلوك المستهلك الجزائري تجاه علامة "حمود بوعلام" للمشروبات الغازيةen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:العدد 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Article 6 - 25.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.