Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/7939
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorيوسفي, راضية
dc.contributor.authorيوب, أمال
dc.date.accessioned2020-06-24T23:43:13Z
dc.date.available2020-06-24T23:43:13Z
dc.date.issued2020-03-31
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/7939
dc.language.isootheren_US
dc.titleأثر تبني أساليب الإبداع على استراتيجية التسويق الأخضر - دراسة ميدانية بمؤسسة Novapeint Algérie لصناعة الطلاء والبرنيق بقالمة -en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:العدد 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article 5.pdf1,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.