Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/7480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبن طراز عبد الجليل ، بن تامن صونيا, شيهب سارة-
dc.date.accessioned2020-03-11T08:41:45Z-
dc.date.available2020-03-11T08:41:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/7480-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق البنكي ، التنافسية ، البنوكen_US
dc.titleأهمية التسويق البنكي في رفع تنافسية البنوكen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة بنك البركة والأمانen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-332.213.pdf46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.