Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/7474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorشرفي أسماء, عوادي مهدي-
dc.date.accessioned2020-03-10T10:05:21Z-
dc.date.available2020-03-10T10:05:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/7474-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتقييم ، الجودة ، البنوك الإسلاميةen_US
dc.titleتقييم جودة الخدمات المقدمة من طرف البنوك ( دراسة حالة بنك البركة)en_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-332.210.pdf78,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.