Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/7432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحواس, بلال-
dc.date.accessioned2020-03-03T12:33:52Z-
dc.date.available2020-03-03T12:33:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/7432-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالخدمة المصرفية ، العلاقة مع الزبون الجودةen_US
dc.titleجودة الخدمة المصرفية استراتيجي لإدارة العلاقة مع الزبونen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفية ، وكالة قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-332.186.pdf64,98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.