Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/7176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعلال عادل, بن رزاق نور الدين-
dc.date.accessioned2020-02-06T10:26:09Z-
dc.date.available2020-02-06T10:26:09Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/7176-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق المصرفي ، العلاقة مع الزبون ، بنك الفلاحةen_US
dc.titleأهمية التسويق المصرفي في تحسين العلاقة مع الزبونen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية في بنك بدر ، وكالة قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-332.127.pdf80,95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.