Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/7169
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبلعزوق محمد بشير ، زدادرة وليد, زغدودي عزالدين-
dc.date.accessioned2020-02-05T10:07:36Z-
dc.date.available2020-02-05T10:07:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/7169-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق ، البنوك التجارية ، التأهيلen_US
dc.titleاستخدام التسويق في تأهيل البنوك التجاريةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة : بنك القرض الشعبي الجزائريen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-332.123.pdf64,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.