Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/7156
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسحري محمد, سطحة حسين-
dc.date.accessioned2020-02-04T10:08:53Z-
dc.date.available2020-02-04T10:08:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/7156-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالتسويق البنكي ، الأداء ، البنوك التجاريةen_US
dc.titleدور التسويق البنكي في تحسين أداء البنوك التجاريةen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة بنك الفلاحة والتنمية الريفية ، وكالة قالمةen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-332.121.pdf49,29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.