Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-guelma.dz/jspui/handle/123456789/7102
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorحابس ريمة ، بلمير آمال, غمارسة رزيقة-
dc.date.accessioned2020-01-29T08:34:39Z-
dc.date.available2020-01-29T08:34:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-guelma.dz:8080/xmlui/handle/123456789/7102-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectالجودة ، الخدمة المصرفية ، التسويق ، الإدارة ، الزبونen_US
dc.titleجودة الخدمة المصرفية كتوجه تسويقي لإدارة علاقة الزبونen_US
dc.title.alternativeدراسة حالة بنك الجزائر الخارجي BEAen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Appears in Collections:Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M-332.100.pdf68,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.